TEMATSKE SOBE – KIDS ESCAPE ROOM
Upalite maštu, istražite tajanstvene tematske sobe, riješite zagonetke kao pravi heroji i stvorite nezaboravnu avanturu!
Upalite maštu, istražite tajanstvene tematske sobe, riješite zagonetke kao pravi heroji i stvorite nezaboravnu avanturu!
Dob: 7-13 godina
Lokacije: Rijeka, Split, Zagreb, Dubrovnik
Tematska priča:
U svijetu skrivenom od očiju običnih ljudi postoji posebna škola – Škola magije, gdje djeca s posebnim moćima dolaze kako bi naučila sve vještine čarobnjaštva. No, jednoga dana nestale su dragocjene knjige čarolija iz čak četiri predmeta, te prijeti opasnost da svi čarobnjaci izgube svoje moći. Škola je odmah zatvorena najjačom čarolijom zatvaranja, te počinitelj nije mogao pobjeći. Kako bi se riješio tragova koji vode do njega, sakrio je knjige unutar jedne učionice. Sada je zadatak na vama, mladi i hrabri čarobnjaci, da otkrijete gdje su skrivene ukradene knjige i vratite moć čarolijama kako bi spasili školu i vratili red u svijet magije. Imate samo 60 minuta za taj zadatak, jer ako Čarobne knjige ne budu pronađene do tada, svijetu magije nema oporavka.
CILJ IGRE: Pronaći četiri Čarobne knjige
Dob: 6-13 godina
Lokacije: Osijek, Zadar, Split, Varaždin
Tematska priča:
Danas je taj dan, napokon je došlo vrijeme za dugo očekivani školski izlet, i to u zološki vrt. No, tijekom mirnog razgledavanja začuje se ALARM i glas kroz razglas koji govori kako svi moraju napustiti ZOO, i ljudi i životinje jer gradu prijeti neviđena oluja… Odjednom baš do vaše grupe dolazi uspaničena mlada čuvarica ZOO-a i moli vas za pomoć, kolega čuvar je u ovoj zbrci nestao, a u njegovom uredu nalazi se odjeljak sa posebno čuvanim mini životinjamaNitko osim njega ne zna šifre za otključati kaveze i osloboditi životinje
Ekipa, morate pomoći i pronaći šifre, te osloboditi životinje i skloniti ih na sigurno. Imate samo 60 minuta prije nego oluja pohara ZOO i ugrozi i vas i životinje.
CILJ IGRE: Osloboditi i spasiti životinje.
Dob: 6-13 godina
Lokacije: Pula, Zadar, Osijek, Dubrovnik
Tematska priča:
Znanstvenici su u svom laboratoriju uspjeli proizvesti čak tri opasna virusa kojima djecu žele pretvoriti u robote kojima će oni upravljati.
O ne, to nikako ne bi bilo dobro. Zato ste vi tu. Djeca koja mogu spasiti svijet!
Uskočite u ulogu znanstvenika i sprječite da virusi budu pušteni u vanjski svijet. Zadatak vam je u manje od 60 minuta, prije početka radnog vremena laboratorija, pronaći dobro skrivene bočice sa virusom, deaktivirati ih te osvojiti diplomu spasitelja dječjeg svijeta!
CILJ IGRE: Pronaći i deaktivirati tri virusa.
Dob: 6-13 godina
Lokacije: Pula, Osijek
Tematska priča:
Ti i tvoja ekipa pokušali ste ukrasti slatkiše iz tvornice slatkiša na kraju grada, ali uhvatili su vas!
Policija vam je stavila lisice i pustila vas da čekate kombi kojim će vas odvesti u zatvor. Imate 60 minuta do povratka policajaca, da se oslobodite lisica, ukradete te slatkiše i pobjegete. Hoćete li uspjeti ukrasti slatkiše sprije isteka vremena ili ćete ostati praznih ruku?
CILJ IGRE: Pronaći i uzeti slatkiše.
Dob: 7-13 godina
Lokacije: Rijeka, Split, Zagreb, Varaždin
Tematska priča:
Sinoć je netko provalio u ured poznatog detektivskog para, gospodina I gospođe Krimić. Izgleda da ih je zanimao ˝Slučaj nestale aktovke˝ koji detektivi upravo istražuju. Čini se da provalnici nisu ništa ukrali već su ispremještali I sakrili dokaze kako se ne bi otkrio pravi osumnjičenik.
Detektivski par Krimić pozvaio je baš vas na ovu tajnu misiju, da im pomognete riješiti slučaj i pronaći točnog počinitelja….ALI izgleda da vam nisu baš sve rekli, no što su prešutili I što to znači za vas, te kako tajna misija može krenuti u potpuno drugom smjeru….?! Saznati će te u idućih 60 minuta, koliko imate vremena za pronaći dokaze prije početka suđenja…
CILJ IGRE: Riješiti ˝Slučaj nestale aktovke˝
Dob: 7-13 godina
Lokacije: Rijeka, Pula, Zagreb, Osijek
Tematska priča:
Dobro došli na usamljeni otok na kojem se nalazi samo poneka palma I napuštena Gusarska konoba. Konobu su gusari rado posjećivali prilikom svojih dugih putovanja kako bi se odmorili I družili. Bojeći se napada pirate, prilikom jednog od posjeta, kako bi zaštitili svoje tek pronađeno blago, kreirali su niz zagonetki I sakrili svoju škrinju sa blagom. Gusari su se otisnuli na sljedeće putovanje I više se nisu vratili u Gusarsku konobu u kojoj je ostalo blago koje nitko do današnjeg dana nije uspio pronaći i otvoriti.
CILJ IGRE: Danas vi ulazite u ulogu gusara i putujete nekoliko stoljeća unazad, ali imate samo 60 minuta prije povratka u sadašnjost, da pratite tragove, riješite sve prepreke I otključate škrinju sa blagom.
This post is also available in: Engleski